csütörtök, december 11, 2014

Egész évben karácsonyt!

Már sok-sok postban ostoroztam az angolok hülyeségeit furcsaságait, és mieinktől eltérő szokásaikat. A bolt, ahol dolgozom, pedig indiai tulajdonos kezében van, itt még annál is több bullshittel baromsággal találkozik az ember.
Csak hogy pár példát lássatok, a teljesség igénye nélkül:

Halloween ugyebár október 31-re esik. Másnap már az éééééégadta világon senki sem fog Halloweenre vásárolni semmit. Mégis mi ezt a szállítmányt november 12-én kaptuk, a reggeli órákban.



November elsején ugyebár már eltűnnek a halloweeni kellékek mindenhonnan és mindent a "közelgő" karácsony tölt ki minden üzletben. Ennek ellenére november 19-én mi ezek mellé HÚSVÉTI Malteser nyuszikat is kaptunk. 
Európai (értsd: a kontinensről érkező - a szerk.) ember számára megfoghatatlan dolog ez, mert hiába ömlik a boltokban  a hangszórókból, hogy "I wish it could be Christmas every day", vagyis "bárcsak minden nap karácsony volna", számunkra ez akkor is csak egy kétnapos ünnep egy azt megelőző Szentestével megspékelve. Nem úgy itt. Ahogy az előző kép alatt is említettem, november elsején már lekerülnek a halloweeni kellékek a polcokról, eltűnnek a levágott lábak és kezek, meg a művér, és jön a karácsony. A gyerekeknek ez tizenkét napos, de aki jó matekból, az kiszámolhatja, hogy az eladóknak majdnem két hónapig tart...
Sajnos nem készült kép arról, amikor

  • december 5-én HÚSVÉTI Haribot kaptunk,
  • valamint amikor december 9-én fél raklap NAPKRÉMET és NAPOLAJAT.

Egész évben karácsonyt?


Egész évben BÁRMIT!!


Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page