vasárnap, március 02, 2014

FELISMERÉS rovat - Hát ezért van olyan sok ütődött ember a Földön!



Na, elmondom a történetet az elejéről, hogy érthetőbb legyen, miért is filozofálok én ilyesmikről. Az egész onnan indult, hogy ugyebár nem tudok "makimajomni", vagyis a lábamat ugyanolyan kézügyességgel használni, mint a kezeimet, és hát emiatt nem lennék ügyes makimajom. Jobb is nekem, hogy lemásztam a fáról, mert amilyen ügyetlen makimajom vagyok, különben még leestem volna!
És hát itt jött az isteni szikra!
EZÉRT van a Földön olyan sok ütődött ember! Hát sokáig nem értettem, miért! De most megvan!
Mert HIBÁS az evő-lúció azon elmélete, hogy az emberiség lemászott a fáról!
Ha így volna, tele lenne a Fődgolyó hozzám hasonló, okosnál okosabb emberekkel, akik ugyan makimajomnak annyira már nem jók, de azért embernek talán egész tűrhetően elmennek.
De nagyon sokan nem tudtak lemászni, mert mire lemásztak volna, már előtte, (fejjel) ELŐRE leestek...

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page