vasárnap, január 27, 2013

Leiterjakabok ismét, hogy szeressetek

Régebbi hagyomány felelevenítése céljával gyűjtöttem megint egy párat a viccesebb kategóriából. Azon későn érkezők kedvéért, akiknek tetszik, a korábbi repertoárt is belinkeltem a végére.


Pumpkining - Tökölés


Bake over here! - Ide süss!

Burning narrowness is onto it - Égető szűk-ség van rá

It is not SUStainable on the LONG RUN ~ A hosszú futástól nem kap levegőt (szuszt)...

You were right next to me - Jobbra voltál mellettem / Igazad volt mellettem / Jól voltál mellettem

Izompacsirta - Muscle lark

Fázisceruza - Phase pencil / Feels-cold-also pencil

Kívülről tudja - He knows it from the outside

Shortcake, shortbread - Rövidtorta, rövidkenyér

Vilmos, rázz dárdát! - William, shake spear!
Vilmos (egy) körtét ráz - Willam shakes pear

Sevensleeper - Hétalvó

Tahoma - Rude today

Kupaktanács - Cap council

Cake mould - Tortapenész {tortaforma}

Spread the word, spread the butter! - Terjeszd a vajat, kend a szót!

Ginger nuts - vörös hajú hülyék {gyömbéres mogyorós keksz}

Mindennek van határa! - Everything has six prices!


Korábbi hasonló furfangok:

Az esetlegesen előferdülő átfedésekért enézést kérek! :)
Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page