kedd, június 19, 2012

Hatalmas gondolatok eltemetett bölcsője

Már második alkalommal játszódik el velem ugyanaz a fajta történet.
Egyszer, még Magyarországon, úgy cirka 5-6 évvel ezelőtt történt, hogy egyik éjjel álmomban támadt egy fantasztikus ötletem. Egy regény megírására, amely filozofikus tartalommal is bír, és egyszersmind szinte az emberiség összes problémájára is választ ígér.
Éjjel erre ébredtem. Egész testemet átjárta a "hátamon a borsószőr" érzés, libabőr, minden. Cikáztak a gondolatok, minden mindennel frappánsan összefüggött, több kirakós elem is a helyére került. Kisomfordáltam a mellékhelyiségbe közben, majd a konyhába egy pohár vízért. Átvillant az agyamon, hogy ezt meg kellene most örökíteni, legalább pár címszóban, nehogy reggelre elfelejtsem. Aztán elhessegettem a gondolatot, mondván, hogy egy ilyen dolgot biztosan nem fogok elfelejteni.
Asszem 6 éve próbálom felidézni, de csak halvány mellésejtéseim léteznek.

Ilyen előzmények után a minap (vagy mi-éj?) egy hasonló eset zajlott le, bár most ennyire azért nem votl bombasztikus a felismerés. A párnáról felemelt fejemen még átvillant a leírhatnék gondolata, és már nyúltam is a telefon felé, hogy egy jegyzetet készítsek, de aztán meggondoltam magam. 
Annyira még emlékszem a dologból, hogy itt a blogon akartam egy frappáns szócsavaros, kis eltéréses, ám mégis nagy különbséges dologgal valami morális tanulságot megosztani és azzal elgondolkodtatni Titeket, Kedves Nyájas Olvasótábor! Nem sikerült. Bocsi! Most magamat gondolkodtattam el, hogy mi a frászért is nem írok le mindent, ami az eszembe jut.... :) :S

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page