vasárnap, február 19, 2012

Munkahelyi mesehősök

<= Miközben itt balra megleled a linkjét az utóbbi napokban többször is frissült novellásblogomnak, azért ide is betolok pár szösszenetet... :)

A saját magyarországi múltamban turkálok nektek most két fárasztó sztoriért.



Ho-ho-ho

2000. nyarán két hónapra egy liftalkatrészeket gyártó cégnél vállaltam melót egy lézer vágógépen, és egy alkalommal, amikor a gép nem működött, másféle alkatrészekről kellett épp a sorját eltávolítanom. Sorjázásnak nevezték a folyamatot, amit viccesnek találtam. Új melósként, amikor a főnököm, egy fiatal srác odalépett, nekiszegeztem a kérdést:
-Tudod, kivel kéne ezt a melót megcsináltatni?
-?
-A Nagy Ho-Ho-Ho-Horgásszal!
-???
-Mert "cselt a cselre kiválón sorjáz, ravasz a Nagy Ho-Ho-Ho Horgász..."

° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ ° ˛ °


Vuk

Egyszer fél évig dolgoztam egy non-stop boltban, és mivel 3 műszakos meló volt, az esetek mintegy harmadában éjszaka kellett dolgoznom. Egy alkalommal, nappal, a női főnökömmel beszélgettünk, és mondta, hogy ő nem szívesen éjszakázna, mert fél. Én közöltem, hogy nekem ilyen bajom ugyan nincs, de akár felvehetné még a Vukot is.
Furcsán nézett, nem értette, míg nem kezdtem rá:
"ő az éjszakától sohase' fél..."

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page