csütörtök, augusztus 25, 2011

A kémia és a hipnózis összefüggései

Kiegészítve aug.29-én.
A "kémiailag megfelelően előkészített hipnózissal" bárkit olyan kezes báránnyá lehet változtatni, akár csak egy jól irányított robot/zombi. Hogy mi az a hipnózis, arról talán majd később, most a kémiai előkészítésről egy kicsit.

Nem, nem itt. Hanem itt
...
"Összeesküvéses" oldal, de ne legyints, mert ez bizony kőkemény vér-valóság!


Egy kiút azonban biztosan létezik, még Magyarroszágon ugyanis volt olyan víztisztító berendezésünk, ami a vízmolekuláig lebontotta a befolyó cuccot, és azon kívül mást nem engedett át.
Részleteket keresd az ebayen reverse osmosis water filter / fordított ozmózisos víztisztító címszónál!

[kiegészítés kezdete]
Oké, a hipnózisra csak két félmondatban utalok, a többit mindenki képzelje hozzá.
A cél, hogy a nép birkaként kullogjon, meg lehessen vezetni, hogy ne tegyen fel kérdéseket, hogy a kenyér és cirkusz elég legyen neki.
Emellett az sem árt, ha pörgeti a "gazdaság" nevű csodálatos abszurdumot, és vásárol, vásárol, termel és termel. "Nekünk", a főhipnotizőröknek.


Ezek után nem maradt más hátra, mint hogy feltegyük a kérdést: A televízió készülék, bár megszámlálhatatlanul sokféle frekvencián tudna rezegni, de miért mégis azon az egyen nyomja, amely az agy intuitív féltekéjét képes befolyásolni? 
Továbbmegyek. Miért erőltetik a High Definitiont? 


A kirakósjáték összerakásához ez már önmagában nagy segítség volt, de a többi Rajtad áll, Nyájas Olvasóm!
[kiegészítés vége]

2 megjegyzés:

Mami írta...

Amikor kicsik voltak a gyerekek, nekünk is kellett volna szedetni velük a Dentocar tablettát, de én úgy gondoltam, vannak eleget napon a D-vitamin képződésük kipipálva, gyümölcsöt zöldséget is esznek eleget, úgyhogy részemről ezt lerendeztem ennyivel. Viszont tudok olyan néhány házra lakó orvoscsaládról, akik a Dentocar-t is és mellé még Zymafluort is szedettek a kislányukkal csecsemőkorától fogva. Emellé még egy rakás vitamint is kapott, meg tápkiegészítőt. Mivel én amúgy is eléggé gyógyszerellenes vagyok, (és egy ápolónőtől ez eléggé deviáns viselkedés), meg is kérdeztem egyszer, hogy miért is teszik ezt a gyerekkel (bár akkor még a fluor hatásairól nem hallottam). A válasz az volt, hogy a gyereknek gyöngyfogai lesznek, szép haja, és a tinikori pattanásokat is így fogja megúszni, ja - gondoltam, meg levendulaszagú lesz még a fingja is.
Tisztahülyék az emberek! Ráadásul orvosok voltak a szülők mindketten. Én még a fájdalomcsillapítót is négyszer meggondolom, lázat is inkább zuhannyal ha nem nagyon magas. Biztos én vagyok a hülyébb...
Bár ha belegondolok, a gyerekeim kb. négy évesen voltak utoljára lázas betegek, némi takonykórtól eltekintve persze. A gyógyszerek nagy részéről lehetne konteót gyártani simán, mert úgy a 70 százalékukra semmi szükség nincsen, én ezt tapasztaltam ápolónői ténykedésem során is. Elképesztő, hogy mi folyik az egészségügy - kormányzatok - pénzvilág belső berkeiben.

AtonHotep írta...

Hát igen, az orvosok.... inkább nem beszélek róluk, de van bajuk - tisztelet a kivételnek.... :D
A vitamin (nem csak az A, hehe) az viszont nem kérdés, abban nem ismerünk kompromisszumot - és sajnos bár az idekinti viszonyok általában jobbak, de ezen a területen vannak hiányosságok. Pl. itt nincs olyan, mint a Dr.Lenkei-s vitaminkészítmények. Mire összeszeded ami kell, addigra eleged van a macerából. De most kipróbáljuk az onlány rendelős házhozszállítósat ideki onnan.

 
Locations of visitors to this page