csütörtök, július 28, 2011

Álomfejtők rémálma III.


Nem mai a sztori, és nem is annyira hosszú, de mégis milyen ez már. Vajon Vajákos Irén mit mondana erre álomfejtésileg? :D
Egy kör alakú asztalnál ültünk hárman: én, Adolf Hitler és John Lennon. (!!!!!!)
Kártyáztunk és közben cigiztünk. (!!!!!!!!!!!!)
John és Adolf időnként egymás lapjaiba is belenéztek, és közben jókat nevetgéltünk.
Én is cigiztem (aki életemben még egy slukkot sem, ugye!!!!!), és a cigimnek az íze olyan kókuszos füstölő-féle volt.
John és Adolf az ultiparti közben jótanácsokkal láttak el az életemet illetően, mivel ők már odaátról mindent tisztábban látnak... 


Te ebből mit hámoznál ki? 
(Egyébként az a vicces, hogy nem is mondtak hülyeségeket... Sőt!)

2 megjegyzés:

Mami írta...

Álomfejtés Mamitól: A radikális, diktátor éned, és a békére vágyó, szelíd, kompromisszumkész éned viaskodik benned! Nem tudod melyikre hallgass jobban, de lelked mélyén tudod te azt, hogy az arany középút a megoldás.
Na milyen vagyok? r:P

AtonHotep írta...

:D
Nem rossz, nem rossz, első blikkre egyáltalán nem az,,,, de azt nem is kérdezted, mit tanácsoltak, én meg nem is mondOM meg. :D :P
Eléggé specifikus dolog volt, és markáns.
Bár lehet, hogy érdekes dolgokat lehetne abból is leszűrni, a legtöbb embernek azonban elég szürreális lenne...

 
Locations of visitors to this page