csütörtök, június 30, 2011

Magyartalálkozók Bournemouthban

Mivel ez a legolvasottabb című írás a tavalyiak közül, ezért, s mert a helyzet némiképp azóta változott, vagyis fejlődésen esett keresztül, ezért gondoltam, írok még egy postot ugyanezzel a címmel, mintegy aktualizálva a tartalmat. Nem lesz hosszú, nem kell aggódni!

A dolog lényege pedig egy mondatban összefoglalható.

Akinek az itteni, ill. környékbeli magyarok közül van kedve összejönni beszélgetni egy jót, meginni mellette egy pohár .......-t (a kedvenc italod nevét írd bele), azok számára MINDEN HÓNAP ELSŐ PÉNTEKÉN körülbelül 18:30-tól kezdődően összeülünk valahol a THE MOON IN THE SQUARE nevezetű helyen. 
Aki akar eljön, aki nem, az nem. Aki eljön, annak jó, aki nem jön, az ezzel nem tesz ugyan a többieknek keresztbe egy hajszálnyit sem (noha voltak olyanok, akik azt hitték, hogy ezzel majd "megmutatják"), de kimarad valami jóból, na. 
Igyekezetünk szerint pedig a "tipikusan magyar" bélyeggel illetett (de egyébként ugyebár nem nemzetiség-függő) viselkedésmódoktól, mint pl. a jelen nem levők kibeszélése, a klikkesedés, "pártoskodás", pletykálkodás, elhatárolódunk és nem ebben gyakoroljuk magunkat. 
Leginkább felhőtlen hangulatú beszélgetések jellemzik, amelyeknek mindig úgy lesz vége, hogy egyszer csak hopp, már záróra (valamikor fél egy - egy magasságában, ha jól emlékszem), pedig még ővele, meg ővele is milyen jó lett volna beszélgetni egyet... Majd legközelebb!
A rendszeresség pedig szerintem azért is jó, mert így nem függ semmilyen szervezőtől az est, teljesen önállóan működik. Mindenki tudja, hogy minden hó első pénteke, és Moon. Ha tud, jön. Ennyi. (Persze azért a fb csoportban egy eventet létre szoktunk hozni, amire lehet rsvp-zni...) {...és elég gyakori volt, hogy "főszervezőként" pont én késtem az elejéről, mert melóból jöttem és csak úgy sikerült. No problem. Hiszen nem vagyok szervező. ;) }

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page