kedd, április 05, 2011

A zenélés és én - soronkívüli fejezet

Hogy ne váljék literatúra-wannabe-bloggá, ezért más jellegű postok is helyet fognak továbbra is kapni a blogomban. Jónéhány post-kezdemény ütötte fel virtuális fejecskéjét az én nem annyira virtuális fejemben, de sajnos nem jött össze, hogy bevésődjék.
Most viszont nem halogathatom tovább, meg kell említenem ezt.


Épp egy új zenei projectbe kezdtem/-tünk bele nemrégiben. Ez jelentősen különbözik - megélése szempontjából mindenképpen - az eddigi zenei projectjeimtől.
Eleddig 6 azaz hat nótán dolgozom/-zunk (tudom, hogy simán -unkot kellett volna írni, de az Vonnegutra hajaz), de már több másik is létezik embrionális formában.

Ennek a hatnak a dob-basszus-gitár(!!!) része (szólókkal együtt) már megvan, az ének-billentyű része is hamarosan folyamatban.
Egyelőre annyit mondhatok, hogy súlyosabb lesz az eddigi projectek megszólalásainál.



Néhány geek-ség:

A basszusgitár sok helyen kétszeresen torzítva riffel, nem ritkán egyszerre két-három példányban. A hagyományos basszusközépenszól megközelítést kikukáztam, és ahogyan a gitárt szokták, kisarkítottam 100%-ban két oldalra. (Az R-Clone-nál sem volt középen, vagyis nagyon ritkán.) Ahol hiányzott középről, oda is betoldottam. Értelemszerűen a gitárok helyét használtam el, ezért azokat (szigorúan csakis kettő sávocska, nincs 15 egyszerre, mint az R-Clone-nál) nyolcvan-kötőjel-kilencven százalék között panorámáztam.



Névötlet, tagság-bővülés, koncert, lemez, kiadás, zeneipar,,,,,,,,,,,,,, egyelőre nincs. (Elsőből sok is van, csak még konkretizálva nincs.) Ha lesz, szólok.
Nem szeretnék rajta ülve megöregedni, valamilyen formában közzé fogom tenni.

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page