hétfő, január 31, 2011

Vízmű tulajdonosváltás in the ÚKÁ

Ma jött egy levél, és hát rácsodálkoztam (közelmúltbeli pécsi élmények hatására), hogy ezt így is lehet.
Így is lehet?
A levélzet egy tájékoztató tulajdonképpen. Elmondja, hogy váltás történt. Bemutatja - igencsak szűkszavúan, mindazonáltal egy weboldal elérhetőségét, s ezáltal bővebb információ rendelkezésre állását kínálva - az új szolgáltatót.
És vastag betűvel kihangsúlyozva megnyugtat, hogy neked nem kell tenned semmit, minden ugyanúgy folyik tovább, mint eddig. Nincs áremelés, nem kell bemenni, aláírni, semmit. Csak hogy tudd, hogy eztán így hívják a víz kampanit. Áremelés sem lesz, semmiféle árváltoztatás, és a minőség továbbra is a lehető legjobb lesz. A tulajváltással járó macera mindennemű költségét pedig ebből és ebből a kalapból finanszírozzuk/-tuk.
És ennyi. 
És nem láttam a tévében, hoyg egymás nyakának ugrottak volna. Vagy hogy kizártak volna valakit az épületből. Vagy hogy kiárulták volna a vízkészletet - bár nem jártam utána, milyen nemzetiségű a tulajdonos. Nekem édesmindegy amúgy is, hiszen bevándorló vagyok, mint oly sokan itt. 
Hát ennyi. 
Így megy ez.


Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page