csütörtök, szeptember 16, 2010

Robotos

Ez az egész még a carbooton kezdődött, tavasszal. (Na jó, igazából még tinédzserkoromban, és sokan hülyén néznek rám, hogy milyen sci-fi fanatikus vagyok, mert sokan ezt kinövik a serdülőkor végén, de nekem meg nem sikerült.) Akkor sikerült - bagóért - hozzájutnom az első angol nyelvű Asimov könyvekhez. A már általam ismert Alapítványos könyveken kívül bejátszott egy-két tudományos írása is és egy - számomra új - robotos sci-fi, a Robots and Empire. Felállt a hátamon a borsószőr, amikor megláttam, hogy az Aurorán és a Solarián játszódik a történet és vannak benne "Térutazók" (Spacer) is, és hogy a két, az Alapítványos könyvekben már letűnt (számunkra jövőbeli) világ még fénykorában pompázik. Mellékesen kell megjegeznem, hogy szerintem zseniális az a néhány csavar, amellyel az Alapjtvány és Föld-ben összeköti robotos írásaival az Alapítványosokat, merthogy egészen addig két külön szál volt, ugyebár.
Most ebayen elkezdtem levadászni még több elemet az eddig számomra hiányos cselekmény-szövevényből. The robots of dawn, The caves of steel, The naked sun, és még folytathatnánk a felsorolást... Hamarosan a bal oldali listába is frissül. 
Mostanában ez nekem az eseti mese. :)

3 megjegyzés:

Mami írta...

Hozzaadhatsz a hulyen nezeshez meg egy szegeny hulye mosolyt a szajsarokban, mikor ezt meg megfejelem azzal, hogy nonemu egyenkent (35 evesen, 4 gyerekkel a feszek aljaban), viseled ezt a terhet...
Amugy az igazi szkifimaniakus nem novi ki (mint aztat a mellekelt egyaltalan nem mellekes abra mutasssza...)

AtonHotep írta...

:))))) ha szabad javallanom, nézzetek körül carbooton, vagy ebayen. Asimov könyveimet idekint 50 penny és 2 font között mozgó áron szereztem be, utóbbi postaköltséggel együtt volt vagy 3... :D Ééééés jó időre lefoglal, a nyelvtudásodat is fejleszti, szóval hajrá! :)

Mami írta...

Koszonom a tanacsot, meg a felajanlast is (enblogom hozzaszolasban). Lehet, hogy majd elek vele. Asimovot nekem is rendbe kene tennem magamban, mert en is osszevissza olvastam,ami apunak volt meg, meg amihez kesobb hozzajutottam.

Egyenlore hitszegonek minosulok a magam szemeben, mert a SUN-t olvasgatom (ferj hozza haza a regebbi lapszamokat, melohelyen jar) es jokat rohogok rajta, mar egeszen jol megertem, bar nem mindent.

 
Locations of visitors to this page