csütörtök, július 29, 2010

Solar Scream: Bare To The Bone

Megjelent Mohácsi volt zenésztársaim új lemeze.
Az előzőn (Divider, 2007, szintén Edge Records) én játszottam a bőgőtémákat és némi vokált is elkövettem. Anno nem voltam megelégedve a véglegesített eredménnyel, de időközben azért többé-kevésbé megbarátkoztunk. A dolog érdekessége az volt, hogy csomó dalt az előző basszusgitáros, aki akkor hagyta ott a csapatot, már megtanult, és végül én játszottam fel a dalokat pár évre rá a lemezre. Most megfordult a helyzet, mert ezeknek a daloknak a többségét már összepróbáltuk együtt, amikor a visszacsere megtörtént a basszusgitárosi poszton, sőt némelyik dalt már koncerten is előadtuk 2008-ban.
Nem vagyok lemezkritikus, így nem írok kimerítő kritikát a lemezről. A napokban ideért a cédé és azóta viszont ez pörög a kocsiban, és tegyük hozzá, nem halkan.
Nagyon kellemes érzéseket indukál bennem, hogy a jól ismert régi - és néhány dal vonatkozásában kevésbé ismert új - melódiákat hallom felcsendülni. Minden dal ihletett és inspiratív.
A hangzásra sem lehet panasz, és minden hangszer a helyén van. De leginkább az van, hogy ez a lemez dalokról szól, művészi alkotásokról, és most nem haza beszélek, mert nem vagyok dalszerző ezen a lemezen, vagy ilyesmi. A srácok a kreativitás legjavát adták bele és ez le is jön egyből. 
Mindenkinek szívből ajánlom! Rendeld meg online!

2 megjegyzés:

Judit írta...

Tényleg eléggé elviselhető! H jobban énekel, mint valaha, jók a gitárok, minden jó. Jó a hangzás, állat riffek, fülbemászó dallamok, mi kell még? Sárgulok az irigységtől! de megpróbálom feldolgozni! :D :D :D

AtonHotep írta...

És még másoknak is tetszik, akiknek eddig mutattam. ;)

 
Locations of visitors to this page