vasárnap, július 11, 2010

Részletek a 9 éves költőnő angliai munkásságáról :)

Már korábban eldicsekedtem, hogy egy országos megmérettetésen, iskolájából, melybe vele együtt tán 5-6 bevándorló gyerek jár (a többi párszáz viszont angol anyanyelvű), a lányom verse is be lett válogatva egy antológiába néhány másik gyerekével együtt. 
E tény fölött csak páran nem siklottak el, ami annak is betudható, hogy én is szűkszavú voltam és részleteket nem osztottam meg. Most pótlom.
Aznap, amikor azt a bejegyzést írtam, az iskolában egy nagyméretű borítékot nyomott Mrs. Wittney a kezembe, és elmondta miről is van szó. A borítékban a szerzői jogokról szóló nyilatkozat, és szülői "authorization" is benne volt. 
A vers, Alice In The Garden - Haiku a Young Writers Publishing gondozásában az ősszel, várhatóan szeptember közepén megjelenő Poetry Express The South & South West című kötetben fog megjelenni - A5 "softback", azaz puhafedelű formátumban, £15 körüli áron. Azon túlmenően, hogy meg lehet vásárolni a legtöbb könyvesboltban, ráadásul az összes nagyobb, valamire való könyvtár is kap belőle példányt. 

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratula Amarillának! Ezt nevezem! Persze, annyira jellemző,hogy itthon ez még véletlenül sem fordulhatna elő!
Dorka

AtonHotep írta...

Köszi Dorka! :)

Agi írta...

Gratulálok! Csak igy tovább!

AtonHotep írta...

Köszi-köszi :)

 
Locations of visitors to this page