kedd, július 06, 2010

Költőnő apja lettem :P

Ma reggel az iskolába megérkezve Amarilla osztályfőnöke, Mrs. Wittney egy A4-es borítékot nyomott a kezembe, és el is magyarázta nagy vonalakban, miről van szó benne. 
Az iskola részt vett egy versenyen, ahová a gyerekek saját verseit kellett beküldeni. Annyi segítséget kaptak, hogy voltak mindenféle minták, amik alapján lehetett dolgozni. 
Az iskolából az én lányom versét is beválogatták egy antológiába, mely szeptemberben fog megjelenni, és nem csak könyvesboltokban lehet majd megvásárolni, de minden könyvtárba is küldenek belőle egy-egy példányt.
Nem csak a szülői büszkeség íratta ezt most ide velem: alig egy éve vagyunk idekint, idegen földön, és az itteni, helyi bennszülöttek nyelvén ír verset a lányom, nem az anyanyelvén, és az iskolából az övé is bekerül egy könyvbe, amely megjelenik a teljes UK és Írország területén.
Ez rossz dolog? Vagy nem? ;)

3 megjegyzés:

Mami írta...

Ez jó dolog...
Atyailag büszke lehetsz.
Én szóltam..uff.

euthymia írta...

Gratulálok!!!

AtonHotep írta...

Kössszy :)
Vagyok is (mármint büszke, atyailag) :D

 
Locations of visitors to this page