kedd, június 29, 2010

A krisztusi szeretetről és a sárga lapról... :P

Szeresd felebarátod!

Az istentisztelet vége felé a lelkész megkérdezte nyáját: 
 - Hányan bocsátottatok meg az ellenetek vétkezőknek?
Mindenki feltartotta a kezét, kivéve egy törékeny idős hölgyet. 
 - Jones asszony!? Ön elzárkózik attól, hogy megbocsásson ellenségeinek?! 
 - Nekem nincs egyetlen ellenségem sem - mondta kedvesen mosolyogva az apró hölgy. 
 - Asszonyom, ez igen szokatlan. Megkérdezhetem, mennyi idős is Ön? 
 - Kilencvennyolc múltam - felelte az ősz matróna. 
 - Kedves asszonyom, megkérhetem, hogy jöjjön ki ide a gyülekezet elé, s mesélje el nekünk, miképpen lehetséges, hogy valaki majdnem százéves, és nincs egyetlen ellensége sem! 
Az aranyos néni kitotyogott a lelkész mellé, szembefordult a gyülekezettel, és csak ennyit mondott angyali mosollyal: 
 - Túléltem a rohadékokat!


- - - - - - - - - - - -


Sárga

Két futballbíró ül a kocsmában, beszélgetnek.
Amikor elmúlik éjfél, bezár a kocsma, de tovább szeretnének még beszélgetni.
 Mondja az egyik bíró:
 - Gyere, elmegyünk hozzám, aztán iszogatunk még.
 Odaérnek, ajtót nyit az asszony, csattan is egy pofon:
 - Hol jártál, te szerencsétlen ? Elmúlt éjfél, és még felhoznád a haverodat? Na tűnjetek innen!
 Mondja a haver, hogy nem baj, majd felmennek hozzájuk.
Odaérnek, a feleség ajtót nyit:
 - Szia, szívem. Jé, itt a barátod? Gyertek csak be, üljetek le, iszogassatok, cigizzetek nyugodtan, majd kiszellőztetek.
 Elámul erre a vendég:
 - Hogyhogy a te feleséged ilyen kedves, engedékeny?
 - Hát tudod, vett egyszer egy kutyát, amelyik ha piás vagyok, megharap. Hazajöttem piásan, belém harapott a dög. Felmutattam neki egy sárga lapot. Másnap megint érezte a piaszagot, megint belém harapott, megint felmutattam a sárgát. Harmadnap is megharapott, felmutattam a piros lapot, levittem pincébe és feldaraboltam egy bárddal.
 - Ez mind oké, de hogy jön ez ide ?
 - Az asszonynak is két sárgája van már!

1 megjegyzés:

Mami írta...

Az első Édi mami...vizuális típus vagyok, elképzeltem, azóta mosolygok.

 
Locations of visitors to this page