kedd, március 30, 2010

Micu ismét

Most nem lesz ez a post képtelen, mert ígértem. 
Tegnap este elvergődtünk a szervízbe, ahol már végzett is a járgánnyal a szerelő srác. A ceruzája sem fogott keményen, sőt én mondtam neki, hogy ne szerénykedjen, mert idejöttünk szíjat húzni és majdnem nagyszervíz lett belőle. (Nem is majdnem.)
A generátor életre kelt ugyan, de alapjáraton nem tölt, csak magasabb fordulaton. Ma a bontóba elmegyek azért a darabért, amit ott 50 fontért kínálnak. Ha nem jó, visszacserélik/-váltják/miegymás.
Aztán elmentünk Sanyával, tettünk pár kört, hogy hadd szokjam (meg ő is kipróbálta). 
   
Igen, a tolóajtó le van sz@rva... :P Legalábbis a sirályok ezt mondják....      
Meg a zőőőd tartalékos játékos gázolajos kanna... :P Hátsó üléssor épp felhajtva. Mi ez a felhajtás? :P
Már csak egy kis takarítás vár rá, meg csütörtökön a generátorcsere, aztán hajrá. Meg néhány nagyon-nagyon apróságot mondott még Tibi, a szerelő, amik még kijöhetnek hamarosan. De tényleg a korral járó apróságok csupán.

A próbaútról még annyit tán, hogy először furcsa volt. Két dolog volt szokatlan: az automata váltó és az indexkapcsoló.
Előbbi szokatlansága abban nyilvánult meg, hogy az eleje felé néhány bizonytalan mozdulatot tettem a levegőbe a nem létező váltókar elérése érdekében, és persze közben bal lábbal a levegőbe kuplungoltam nagyokat.
Másik pedig azért volt mókás, mert Micuban jobb oldalon pozicionálódik az indexkapcsoló és balra az ablaktörlő. A Fordban és a Renaultban fordítva. Hát naná, hogy eleinte indexelés helyett ablakot töröltem, és fordítva (kicsit szemerkélt). De idővel megszoktam.
Aztán hazaérve a Renault-t arrébb akartam gurítani. Na hát korábban nem gondoltam volna, hogy valaha is ebben is felcserélem a kettőt... Most persze sikerült.... :D

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page