kedd, február 09, 2010

Blues night - jamming session

A blues továbbra sem lesz a kedvenc műfajom, de azért ez a blues est nem volt rossz... 



Zsoltival mentünk, itteni magyar cimborámmal, aki szintén zenész, egy funky zenekarban basszusgitározik, de ő most szólógitárt hozott - én a bégét. 

Ez egy hotelnak az egyik helyisége,ahol 2 hetente szokott egy-egy ilyen jammelős est zajlani, mégpedig aképpen, hogy. 
Ha hozol hangszert, feliratkozhatsz egy listára, ahol hangszerenként gyűlnek az emberkék szépen. Azután 20:00 után nem sokkal megkezdődik a banzáj: a listáról találomra kiválasztják a hangszereseket, és irány a színpad. Minden "formáció" 2 dalt improvizál. Utána csere. 

Vicces volt, hogy elemeimből némileg kiszakasztva kellett játszani, merthogy az átszerelés lerövidítése érdekében semmiféle effektet nem lehet használni, csak a gitárt viszed a színpadra, és bedugod és már megy is a bazseva,,, és hát ugye nekem a torzító és/vagy némi visszhang alap szokott lenni, na. De azért pengetővel nyomtam, és a saját hangolásomban (H-E-A-D-G helyett A-D-G-C-F), ami kissé kitolás is volt magammal, mert mindkét nóta E-ben volt.... :PPPP (és mivel a H (itt B-nek mondják) {nekem ez az A} húron sokat kódorogtam, enyhe izomlázam lett a végére, no. Elszoktam már ettől...) 

De azért meglepően jól ment így elsőre, rosszabbra számítottam. A gitáros-énekes csóka aszondja az első dal előtt, ezt a számot biztosan mind ismeritek, és a számcímet belöki (elfelejtettem, bocsi). Mondom neki, hát ez nem nyert, mert én életemben most játszom először bluest, de majd azért megpróbáljuk... Kicsit kikerekedett a szeme, de aztán az első akkordok után megnyugodott... :DDDDD

Zsolti aszondja, hogy minden ilyen estről szoktak feltenni pár videjjót a youtube-ra, úgyhogy nem kizárt, hogy hamarosan idelinkeskedek egyet.

Ami még "fura" volt...
Amikor bementem, már rögvest levágtam, hogy itt valami nem stimmel. Ott zakatolt bennem végig, de nem tudtam, hogy mi az. és a végén leesett.
Odahaza is jártam blues koncerton, de ott vágni lehetett a füstöt. Itt nem. (Hotelban volt...)
Odahaza már az első akkordoknál lett volna "fekvőbeteg" részegember.... Itt egyetlen túlspicces alak sem volt fellelhető. 



Te, ez az Anglia biztos, hogy csak a "tengerentúlon" van? Nem holdkomp volt az, amivel jöttünk??? :D

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page