péntek, december 04, 2009

Álmok, Bournemouth és én

Erről még nem meséltem, még szőr mentén sem.

Előfordult már régebben, hogy álmodtam egy sztorit egy érdekes helyen, egy érdekes szereplővel. Aztán hogy, hogy nem, egyszer csak a szituáció - egy távoli városban, ahol először jártam életemben - ha nem is teljesen úgy, ahogyan álmodtam róla, de azzal a szereplővel, jelentkezett. A legfurább a hely volt. Mert hogy ismerős volt már, mintha jártam volna ott. A legapróbb részletekig ismerős volt, hátborzongató élmény!

Bournemouthba kiérkezve és ügyintézésbe kezdve az egyik helyre szintén nagyon ráismertem. Életemben akkor jártam ott először - tudtommal. Mégis bevillant, hogy álmomban már voltam ott. Irodaépületek és szállodák állnak azon a helyen (egy dombon), és emlékszem még a történésekre is, amiket annak idején, 4-5 évvel ezelőtt összeálmodtam róla. Borsózott a hátam...

És a legdurvább, hogy a pecónak, ahol most lakunk, az a hálószobája, amelyik a mienk felnőtteké, szintén ilyen. Kapcsolódik hozzá egy évekkel ezelőtti, álom-beli történés.

Néha csak nézek, hogy WTF?, néha meg van elképzelésem róla, hogyan is működik ez... ;)

1 megjegyzés:

Judit írta...

Ez az ember teljesen természetes képessége (világos?), csak az ilyen álmokat elfelejtjük. Én is (még).

 
Locations of visitors to this page