kedd, szeptember 15, 2009

Pókszámláló - 2


Amikor odahaza arról beszéltem emberkéknek, hogy két lépésben ugyan, de végcél gyanánt Ausztráliába szeretnék eljutni, mindenki furán nézett és egyből azt kérdezte, hogy miért pont oda, ahol annyi mérges pók van.

Ha már pókok, akkor Angliát mindenki teljesen veszélytelennek gondolja.
Amikor az első lépésről, Angliáról esett szó, érdekes módon senki nem kérdezte, hogy nem félek-e az itteni pókoktól. Ugye, evidensnek tűnik? :P

De hadd tegyek fel egy kérdést!
Mit reagálnál, amikor EZ
(lásd a képet) egyszer csak ott gurul a kerekein szembe veled este tizenegykor, amikor épp álomittasan hajtanád le a laptopod tetejét, majd a fejed a párnára. Nekem az adrenalin azért megvolt, na, bevallom töredelmesen. Már csak a méret miatt, melyről oly sok helyen lehet hallani, hogy nem az a lényeg.
Bizonyos esetekben igenis az, és a pók ezen bizonyos esetek közé tartozik.
Mindazonáltal béke poraira.

Rákerestem a neten, milyen pókok honosak itt, errefelé. Meglepődtem. Sok.
De azt is konstatáltam, hogy nem ő (lásd az iménti képet), vagy fajtársa volt az elkövetője a sarkam elleni múltkori merényletnek.
Egy itteni ismerős szerint a Farkaspók csinál ilyesmit. Nem tudom. Az elkövető kilétét továbbra is homály fedi. De lényegtelen is.
Ha tudni szeretnéd, hányféle mérgesebb pók él ANGLIÁBAN, amely bár szigetország, de mégis a biztonságosnak hitt Európa közepének tartják, akkor nézd meg itt ezt.

2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Egy HŐS vagy! Szembeszálltál egy ilyen méretekkel ellátott "pók"-nak nevezett Dinóval ... :D én ott estem volna össze :D .. brrr...

AtonHotep írta...

:DDDDDD
Képzelheted, mennyire meglepődtem... EKKORA pók Angliában??? :DDDDD

 
Locations of visitors to this page