csütörtök, szeptember 17, 2009

Félegoista poszt

Ól rajt, egy ideig - kiszállásom körülményeire tekintettel - nem szerettem még csak beszélni sem a SS-ről, de mostanra feldolgozódott, aminek fel kellett. Ez a dal az egyik kedvencem így utólag. Ümm... Hova tettem a cd-t? (Keres, kotor...) :P A basszus és a vokál még mindig hiányzik, a keverésnél, mint ismeretes, nem tudtam ott lenni, esstébé, esstébé. Mindegy. A dal jó. Hallgasd, véleményezd. Igen, én is ott vagyok benne... :P

Hát így megy ez.

2 megjegyzés:

Józsi írta...

Jó kis muzsika, tetszik. Jó zúzós, de szépek benne a dallamos részek is. Na így el tudnálak képzelni egy brit zenekarban is.

AtonHotep írta...

:) thx :) monnyuk ez pont az a zenekar volt, amelyhez az én kreativitásom már nem nagyon kellett, mert az már sok(K) lett volna. A többiek voltak a fő alkotók. :P
Jah, valamit majd csinálunk itt ebben a Nagy-nagy Britanniában is, egyelőre még viszont a lábunkat akarjuk szilárdabban megvetni hozzá. ;) Ami kés', nem múl'.

 
Locations of visitors to this page