péntek, augusztus 14, 2009

Kezdőőődik!

Igen, kezdődik itt is...!
Hogyhogy mi? Hát a szóvicceket gyártunk ezerrel. Hol? Hát a melóhelyen. Greg cimborámmal szoktm megosztani, néha másokkal is. Ő is gyárt ám, nem csak én...
.
. .
. . .
én: Who goes to Christchurch today?
Greg: Me, Marek and Pawel (the boss).
én: You two and Pawel?
Greg: Yes, we four.
én: ???
Greg: Me, Marek, Pawel and Bono.
én: ??? Who's Bono?
Greg: The leader of U2...
.
. .
. . .
én: This morning I was caught in a traffic MARMALADE...
Greg: ?
én: You know, jam is a kind of marmelade...
Greg: Oh yeah!
én: But it's a complete nonsense! How could somebody make marmelade out of the traffic?
. . .
. .
.
Greg: I used to do this section before, which is now yours, and I liked it.
én, pár másodperc múlva egy törlőkendőt felmutatva, rajta a "polish" feliratra bökve: I guess i know why you liked this section.
Greg: Why?
én: It's full of this kind of items, which have the same nationality with you... Polish...
.
. .
. . .
én: It's a lie that's written on this box.
Greg: What? Why?
én: It says these are "handy containers". But when i opened it, i saw none of the containers had hands...
Greg: Yeah! It's a nonsense! Containers with hands?
. . .
. .
.
Volt még pár, csak elfeledtem... Majd!

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page