szombat, május 02, 2009

Dühítő üdítő

Tényképes "úti-beszámoló". :D

Nem, a címben ezúttal nem az Angertea-re gondoltam. Mindjárt kifejtem.

A mai délután folyamán "megismételtük" a múltkori programunkat, vagyis valami majdnem ugyanolyasmit csináltunk: ellátogattunk ismét a Malomvölgyi tavakhoz. Ezúttal igyekeztünk a múltkor elmaradt dolgokat pótolni, és a tőlünk számított túlsóbbikat is körbejártuk.

Ez az alanti fénykép nem tudom, hogyan képződött, kérdezzétek SonyEricssonékat és az űrmanókat! :D Csak simán Botit fényképeztem le, amint lehajolt játszani a kavicsokkal. Itthon vettük észre, pc-re áttöltésnél, hogy ez sült ki belőle. :D


Most ellátogattunk tehát a túlsó tóhoz is, ahol van egy szép játszótér. Sok család szokott ide kijárni, klassz hely - volt eddig.
Hidegzuhanyként ért minket, hogy a fák itt is letarolódtak.

Ahogy megláttuk, hogy ezen a tóparton sem adnak többet nyáron árnyékot a negyven fokban, hogy a domboldal tetejéig fel lehet látni és az ott álló fákon is simán átszűrődik a fény, tehát mögöttük sem dús már az erdő, hát nem éreztünk mást, csak tehetetlen dühöt.

Nem tudom, ki volt az a dilettáns vadbarom, aki szerint környezetkímélőbb most a hőerőművünk, mint előtte volt (szénüzeműről állt át "megújuló"-s Uniós támogatások kihasználása végett (!!!) "elvileg" biomassza, gyakorlatilag faüzeműre, és emiatt a Mecsek faállománya az utóbbi pár évben igen drasztikusan megcsappant. Ha így megy tovább, kopasz lesz a hegység...), annyi biztos, hogy én ezt a döntést nem így hoztam volna meg. Persze engem nem is kérdeztek. Hát lenne néhány ötletem rá, mit kéne a felelőssel csinálni. Mondjuk felelhetne vagyonával, és törvényszék elé citálnám - ez a minimum. De maradjunk is ennyiben, egy jogállamban sajnos nekik is jogaik vannak...

Itt régebben két ilyen pad+asztal izémizé is volt, mindkettőnek volt eső-/napvédő teteje, és mögöttük már kezdődött az erdő:




Ezt leszámítva egyébként viszont jól éreztük magunkat, nagyon jó kis relax élmény volt. A család egyből kidőlt, ahogy hazaértünk, harapott a friss levegő.
Na még párat ezekből a szégyenletes, ronda, "köcsög náci" fényképfelvételekből...:

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page