hétfő, január 19, 2009

Osztálytalálkozó volt...

... szombat este itt Pécsen, amit ráadásul én szerveztem. A gimis osztályunkat próbáltam összeszedni, és bár voltak (vannak) trehány pofák is, akik nem képesek túllépni a korabeli sérelmeken, mások pedig valami más dolog (pl család) miatt nem tudták megoldani a részvételt, ezért felmentést kapnak. Nekem persze könnyű, mert nincs egy, vagy két, esetleg három gyerekem (igen, nekem négy van, de az más!), de ne legyek már ennyire negatív megest! :) Akik eljöttek, (kb a fél osztály), velük klassz volt megbeszélni, kivel mi történt eddig. A részletekkel nem untatlak, Neked nem is biztos, hogy mond valamit is.
A lényeg a lényeg, hogy még addig össze akartam hozni egy ilyet, amíg még itthoniban vagyunk. És szerintem jól sikerült, én jól éreztem magam, és ahogy láttam, ezzel nem voltam egyedül... Nem olyan nagy dolog ám az összeszervezése, pláne, hogy a többiekre is számíthat az ember társszervezőként, de azért az egy kicsit itt motoszkál bennem, hogy a francba is, lehet, hogy egyesekkel már nem nagyon fogok találkozni az életben, maximum a világhálón át... Hát... Így jár az, aki olyan messzire készül... ;) Egyik szemem azért nevet...
Nincs más hátra, mint a szervezéshez szükséges kis listácskámat továbbítanom a vállalkozó szellemű osztálytárs(ak)nak...

Nincsenek megjegyzések:

 
Locations of visitors to this page