kedd, december 30, 2008

Fátlanodás

El vagyunk fátlanodva.
Nem, nem a kaLácsoMfára gomboltam most.
Volt nekünk egy díszfánk. Nem fánkunk, hanem fánk. Ne kérdezd, milyen, mert nem értek én hozzá, kérlek. Olyan díszfa, először még baromi kicsi, aztán nőL, növöget és mindig át kell ültetni. Optimális esetben akkorára nőL meg, hogy nem fér el egy normális lakásban.
No, hát eleddig még addig nem jutottunk el.
Nyáron (érCSed: május elejétől október közepéig - ezen a éghajlaton én ezt értem "nyár" alatt, ha növén yekről van szó, ez a normális, emberek számára elviselhető időjárás évszaka) az erkélyünkön lakott, ami nem is erkély, hanem loggia. Télen (értsed ez alatt a fenti időszakon kívül eső kronológiai területet) pedig behoztuk.
Namármost, mintegy egy évvel ezelőtt észrevettük, hogy ilyen százlábú-féle állatok lakják a földjét. E felfedezést egy költöztetés követte: téli időszakban a lépcsőfordulóban lakott, a mi negyedik emeletünkről a harmadikig lefelé menvén.
Egészen tegnapig.
Mert ugyanis egyszer csak, azaz csak egyszer, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy valaki elvitte. Nem, nem kérdezett semmit azt sem tudjuk, hogy kicsoda, és azt sem, hogy hová vitte. Ez egy ilyen ország, kérlek, itt még a fák sicsenek biztonságban, akkor sem, ha "férgesek"... Mit?
.
..
...
Utólagos kiegészítés:
A mi fánk mellől eltűnt egyik szomszédunk két láda muskátlija is..
Épp ezen morogtam, hogy miféle ember is lehet, aki ellopja más szobanövényét, virágait, amikor is Ede haverom megnyugtatott:
"Hogyhogy miféle ember? Aki a virágot szereti, rossz ember NEM lehet!" :D

1 megjegyzés:

Judit írta...

IGEN! Ebben az országban szinte csak jó emberek laknak! Csak én vagyok ilyen hülye köcsög (hulye kocsog), hogy naiv bizalommal kirakok a lépcsőházba ezt-azt. Aki ilyen barom, annak úgyköll!

 
Locations of visitors to this page