hétfő, december 15, 2008

Flying V, avagy kifordult-e a természet önnön magából?

Ki. Legalábbis szerintem.
12 óra 12 perc volt, azaz kb. 11 perccel múlt el a déli harangszó, midőn a munkahelyem felé tartottam. Tudom, mert megnéztem. Szabin vagyok, de nem kell félteni! Nem vonatkozik rám semmilyen értelemben a történelemkönyvek ókori Rómával, a nagyorrú Lómaiakkal foglalkozó részéből talán ismert, "a szabin nők elrablása" című fejezet. Több okból sem. Egyrészt, mert nem vagyok nő, másfelől pedig semmilyen körülmények között nem szoktam (egyesek szerint sajnos, hehe) nőket rabolni.
Szóval, ne tereld el, légy szíves, a figyelmemet! Hol is tartottam?
Ja, igen.
Szóval munkahelyem felé bandukoltam.
Hogyhogy miért? Ne kérdezz közbe állandóan, így nem lehet mesélni!
Az ún. "egy csont" okból kifolyólag.
Tudod, biztosítanak ilyen (v)étkezési utalványt, amit röviden csak "bón" néven illet mindenki. És hát relatíve nem kevés, szerencsére ezt azért kapunk. Általában tizedike körül szokott megérkezni, a titkárságon osztják szét. Amikor valaki ott jár a titkárságon és már osztják (nem, ez most nem nemzetiségi kérdés - a szerk.), és lejön hozzánk (egy emelettel lejjebb), akkor csak annyit mond, hogy "one bone". Legalábbis a hangsor ez. Ééérted.
Na, szóval, múlt héten éj-JELES voltam, most meg szabin (lásd feljebb), és mentem befelé az egycsont miatt, hogy hazaújítsam.
.
És EKKOR, út közben, egyszer csak, illetve csak egyszer, GÁGOGÁST hallottam.
Mondok, mi a szösz... És ekkor fölnéztem az égre, és nagyot csodálkoztam....
Ma, december 15-én, 12 óra 12 perckor kettő azaz 2 vadúdcsapat (vagy kacsa, ennyire nem láttam jól) húzott az égen V alakban, NYUGAT-DÉLNYUGATI irányban...

3 megjegyzés:

Laca írta...

Nem gitároztak közben??? :D:D:D

AtonHotep írta...

Nem. Vagy ha igen, azt nem hallottam. De akkor is csak GÁ-mollban. :D

Judit írta...

Ehhez én hozzátenném: Nemcsak te vagy beteg, én is láttam ilyent, amint az közismert, januárban. A vidámparkos bácsit tudnám idézni a Mézgából: " Nem baj, maga is jön velem a diliházba..."

 
Locations of visitors to this page